Παροχή υπηρεσιών τεχνικής και επιχειρησιακής υποστήριξης του έργου EASYTRIP: GR-BG E-MOBILITY SOLUTIONS στα πλαίσια του προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας Ελλάδα- Βουλγαρία

Παροχή υπηρεσιών τεχνικής και επιχειρησιακής υποστήριξης του έργου EASYTRIP: GR-BG E-MOBILITY SOLUTIONS στα πλαίσια του προγράμματος Ευρωπαϊκής Εδαφικής Συνεργασίας Ελλάδα- Βουλγαρία

Πελάτης / Χρήστης: Δήμος Καβάλας

Έναρξη / Λήξη: Ιανουάριος 2013 – Ιανουάριος 2014

Περιγραφή:

Οι στόχοι του έργου Easytrip είναι:
– Βελτίωση της διασυνοριακής προσβασιμότητας μεταξύ των δύο χωρών μέσω της ανάπτυξης μιας διαδικτυακής πλατφόρμας που θα προσφέρει ηλεκτρονικές υπηρεσίες κινητικότητας και πληροφόρησης σε όλους τους ταξιδιώτες μέσω προηγμένων τεχνολογιών, εύκολα προσβάσιμων από όλους (εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, διαδίκτυο, πινακίδες μεταβλητών μηνυμάτων, κλπ).
– Ενίσχυση της πράσινης και βιώσιμης κινητικότητας.
– Βελτίωση της οδικής ασφάλειας.
– Προώθηση των εναλλακτικών πόλων έλξης μετακινήσεων σε όλες τις περιοχές ενδιαφέροντος, δίνοντας ίσες ευκαιρίες για βιώσιμη ανάπτυξη και ενισχύοντας τον υγιή ανταγωνισμό και τις τοπικές οικονομίες.
Η μελέτη ανάλυσης αναγκών χρηστών αποσκοπεί στην καταγραφή των απαιτήσεων και αναγκών των χρηστών αναφορικά με τις υπηρεσίες και πληροφορίες που το σύστημα θα παρέχει, έτσι ώστε αυτές να προσφέρονται με βέλτιστο τρόπο προς τους πολίτες και να καλύπτουν στο μέγιστο δυνατό βαθμό τις γενικότερες απαιτήσεις και ανάγκες τους στους τομείς της αστικής κινητικότητας, των μεταφορών, του περιβάλλοντος και της αειφόρου ανάπτυξης.
Απώτερος σκοπός της μελέτης αποδοχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών από τους χρήστες του έργου είναι η επαφή των χρηστών με την ηλεκτρονική πλατφόρμα στο πιλοτικό διάστημα λειτουργίας της και η αξιολόγησή της.
Η μελέτη βιωσιμότητας και πολιτικής ανάπτυξης του έργου θέτει ως κύριο στόχο τον εντοπισμό των ευκαιριών και την εξεύρεση κατάλληλων λύσεων, μέσω των οποίων θα μπορεί η πληροφοριακή πλατφόρμα διασυνοριακής προσβασιμότητας EASYTRIP να συντηρηθεί και να εξελιχθεί περαιτέρω μετά το πέρας της χρηματοδότησής της. Ταυτόχρονα, οι προσφερόμενες πληροφορίες και υπηρεσίες θα πρέπει κάθε φορά να απαντούν στις ανάγκες των πολιτών και να συνδράμουν στις πολιτικές που εφαρμόζονται για την κάλυψη των αναγκών αυτών με στόχο πάντα το κοινωνικό όφελος.

Ο ρόλος της TREDIT:

– Μελέτη ανάλυσης αναγκών των χρηστών (ερωτηματολόγια)
– Μελέτη αποδοχής ηλεκτρονικών υπηρεσιών του έργου από τους χρήστες (ερωτηματολόγια)
– Δημιουργία βάσεων δεδομένων και στατιστική ανάλυση
– Διοργάνωση της Επιτροπής Καθοδήγησης και ενός τεχνικού εργαστηρίου
– Μελέτη βιωσιμότητας και πολιτικής ανάπτυξης