Ευφυές γεωγραφικό σύστημα διαχείρισης παγίων και παρακολούθησης / δρομολόγησης των απορριμματοφόρων και των δημοτικών οχημάτων του Δήμου Νεάπολης

Ευφυές γεωγραφικό σύστημα διαχείρισης παγίων και παρακολούθησης / δρομολόγησης των απορριμματοφόρων και των δημοτικών οχημάτων του Δήμου Νεάπολης

neapoli

Πελάτης: Δήμος Νεάπολης

Διάρκεια: Σεπτέμβριος 2007 – Μάιος 2008

Σκοπός του έργου είναι η ανάπτυξη ενός γεωπληροφοριακού συστήματος (GIS) για την παρουσίαση και διαχείριση πληροφορίας των υπηρεσιών του Δήμου Νεάπολης, την υποστήριξη λήψης επιχειρησιακών αποφάσεων, την παρακολούθηση του δημοτικού στόλου οχημάτων και τη δρομολόγηση των απορριμματοφόρων.
Συγκεκριμένα το σύστημα που θα αναπτυχθεί, παρέχει τη δυνατότητα:
– Διαχείρισης & παρακολούθησης του στόλου απορριμματοφόρων & δημοτικών οχημάτων σε πραγματικό χρόνο. – Δρομολόγησης των οχημάτων του στόλου απορριμματοφόρων οχημάτων. – Παρακολούθησης και διαχείρισης της διαδικασίας συλλογής απορριμμάτων. – Διαχείρισης κυκλοφοριακών δεδομένων & συμβάντων. – Διαχείρισης περιουσιακών στοιχείων και υποδομής του Δήμου. – Υποβολής ηλεκτρονικών αιτημάτων από τους πολίτες. – Διαχείριση του γεωγραφικού υπόβαθρου καθώς και όλων των στατικών δεδομένων του συστήματος.
Το σύστημα βασίζεται στη συλλογή και ανάπτυξη όλων των απαραίτητων στατικών χωρικών πληροφοριών που αποτελούν πάγια του Δήμου όπως είναι η υποδομή του οδικού δικτύου, τα περιουσιακά στοιχεία του Δήμου κ.α., στην εγκατάσταση τηλεματικού εξοπλισμού στα δημοτικά οχήματα και τα απορριμματοφόρα ώστε ανά πάσα στιγμή να καταγράφεται η θέση και η επιχειρησιακή κατάσταση τους καθώς και στην δημιουργία ηλεκτρονικής εφαρμογής εξυπηρέτησης αιτημάτων των πολιτών.
Το σύνολο των πληροφοριών οργανώνεται και καταχωρείται σε μια γεωγραφική βάση δεδομένων, ενώ οι επιμέρους εφαρμογές που θα αναπτυχθούν με σκοπό την υποστήριξη των υπηρεσιών του Δήμου, συμβάλλουν αποφασιστικά στο στρατηγικό σχεδιασμό που γίνεται από το Δήμο Νεάπολης μέσω:
– καλύτερης δρομολόγησης των απορριμματοφόρων βάσει των πραγματικών αναγκών αλλά και σε συνδυασμό με έκτακτες καταστάσεις. – σωστού σχεδιασμού και προώθησης προγραμμάτων συντήρησης (έγκαιρη και έγκυρη συλλογή δεδομένων από το πεδίο). – αυτοματοποίησης και επιτάχυνσης κάποιων διαδικασιών του Δήμου με αποτέλεσμα τη βελτίωση των υπηρεσιών προς τους δημότες.

Ο ρόλος της TREDIT:
– Διαχείριση Έργου – Ανάλυση, σχεδιασμός και μελέτη συστήματος – Εγκατάσταση και παραμετροποίηση εφαρμογής του συστήματος – Εκπαίδευση χρηστών του συστήματος – Ενέργειες πληροφόρησης και διάχυσης του έργου στους πολίτες