«ADB- Adriatic- Danube- Black Sea Multimodal Platform» στο πλαίσιο του SouthEastEurope- TransnationalCooperationProgramme

«ADB- Adriatic- Danube- Black Sea Multimodal Platform» στο πλαίσιο του SouthEastEurope- TransnationalCooperationProgramme

Πελάτης / Χρήστης: ΟΛΘ Α.Ε.
Έναρξη / Λήξη: Αύγουστος 2013–Δεκέμβριος 2014

Περιγραφή έργου:

Το έργο “ADB – Adriatic – Danube – Black Sea Multimodal Platform” («Πλατφόρμα διατροπικών μεταφορών Αδριατικής – Δούναβης – Μαύρης Θάλασσας»), το οποίο χρηματοδοτείται από το SOUTH EAST EUROPE TRANSNATIONAL COOPERATION, εξετάζει τους υφιστάμενους αλλά και προτείνει νέους διαδρόμους πολυτροπικών μεταφορών στην περιοχή μελέτης που αποτελείται από την Αδριατική, την Μαύρη Θάλασσα αλλά και τις περιοχές από τις οποίες διέρχεται ο Δούναβης. Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρξουν προτεινόμενοι πολυτροπικοί διάδρομοι μεταφορών με στόχο την μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων και την αύξηση της χρήσης νέων τεχνολογιών.

Το έργο αφορά στην υποστήριξη της ΟΛΘ ΑΕ για την επίτευξη των στόχων του προγράμματος και ειδικότερα των πακέτων εργασίας στα οποία συμμετέχει η ΟΛΘ ΑΕ. Συνοπτικά ο Ανάδοχος σε συνεργασία με τους υπόλοιπους εταίρους θα συμμετάσχει στην διαμόρφωση προβλέψεων ζήτησης εμπορευματικών μεταφορών με ορίζοντα τα έτη 2015, 2025 και 2035, μέσω της επισκόπησης υπαρχουσών μελετών. Μεταξύ άλλων ο ανάδοχος θα συμμετάσχει στην έρευνα αποτύπωσης μεταφορικών υποδομών-κόμβων στην περιοχή του Αιγαίου και στην αξιολόγηση της ποιότητας και της αποδοτικότητας επιλεγμένων τερματικών. Υπάρχουν και υποχρεώσεις αναφορικά με την εξέταση του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας των πολυτροπικών εμπορευματικών μεταφορών καθώς και σχετικών τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνιών με στόχευση τις προτεινόμενες από το έργο πολυτροπικές πλατφόρμες. Τμήμα των υποχρεώσεων είναι και η εξέταση του εξωτερικού κόστους των μεταφορών και η εσωτερίκευσή του, στην βάση κατευθυντήριων γραμμών αλλά και ειδικής μεθοδολογίας υπολογισμού.

Τέλος το έργο περιλαμβάνει και τη συμμετοχή σε συναντήσεις του έργου καθώς και υποστήριξη στη διοικητική και οικονομική διαχείριση του έργου αλλά και στις δράσεις δημοσιότητας.

Ρόλος της TREDIT
– Καθημερινή διαχείριση του έργου, συντονισμός και εσωτερική επικοινωνία
– Υποστήριξη των δράσεων δημοσιότητας
– Αξιολόγηση της δυνητικής ζήτησης για μεταφορές και των αναγκών για υποδομές
– Ποιότητα και απόδοση των τερματικών σταθμών στην περιοχή του έργου ADB
– Θεσμικό πλαίσιο, προδιαγραφές και διαδικασίες
– Εγκαθίδρυση «δικτύων για την ποιότητα των διαδρόμων» (Corridor Quality Networks)
– Αξιολόγηση της δυνητικής ζήτησης για μεταφορές και των αναγκών για υποδομές
– Συμμετοχή στο σχεδιασμό ενός Κέντρου Ανάπτυξης της Πολυτροπικότητας MDC
– Εξωτερικό κόστος των μεταφορών στην περιοχή του έργου ADB και Ανάπτυξη κοινών μέτρων για την εσωτερίκευση των στοιχείων εξωτερικού κόστους
– Ο περιβαλλοντικός αντίκτυπος του ADB με σκοπό την επίτευξη των Πράσινων Μεταφορών: αξιολόγηση των ενεργειών του ADB
– Υποστήριξη πιλοτικής εφαρμογή