Εξ αποστάσεως υποστήριξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης του Σ.ΕΜΠΟ./Ο.Λ.Θ. Α.Ε

Εξ αποστάσεως υποστήριξη πληροφοριακού συστήματος διαχείρισης του Σ.ΕΜΠΟ./Ο.Λ.Θ. Α.Ε

Πελάτης / Χρήστης: Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης

Έναρξη / Λήξη: Οκτώβριος 2010 – Οκτώβριος 2011

Περιγραφή:

Το έργο καλύπτει την παροχή απομακρυσμένης υποστήριξης του φορέα για το σύστημα διαχείρισης του Σ.ΕΜΠΟ/ΟΛΘ με την παροχή ανάλογου HelpDesk. Το Help Desk θα παρέχει τη δυνατότητα καταγραφής των οποιονδήποτε προβλημάτων αλλά και των ενδεδειγμένων ενεργειών προς την επίλυσή τους.

Ο ρόλος της TREDIT
– Υπηρεσία υποστήριξης (help desk) όλων των υποσυστημάτων του λογισμικού FRETIS-IFT μέσω απομακρυσμένης πρόσβασης στο σύστημα
– Υπηρεσία επαναφοράς των εφαρμογών λογισμικού στην τρέχουσα αναλλοίωτη έκδοση του