Πελάτης: ANCA Τεχνική μελετητική Α.Ε.
Διάρκεια: Φεβρουάριος 2004 – Φεβρουάριος 2004
Η μελέτη είχε ως αντικείμενο τη διερεύνηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στο οδικό δίκτυο της περιοχής επιρροής από τη λειτουργία του υπόγειου χώρου στάθμευσης στο συγκρότημα ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΑΛΛΑΤΙΝΗ στη Θεσσαλονίκη.
Η μελέτη αυτή εκπονήθηκε σε μία και μοναδική φάση που περιελάμβανε την περιγραφή της θέσης του χώρου στάθμευσης και των χρήσεων γης της περιοχής επιρροής, την ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης ως προς τα κυκλοφοριακά δεδομένα και την εκτίμηση των ενδεχόμενων κυκλοφοριακών επιπτώσεων στο οδικό δίκτυο από τη λειτουργία του χώρου στάθμευσης.
Χαρακτηριστικό του συγκεκριμένου χώρου, είναι ότι πρόκειται να λειτουργήσει καθαρά ως ιδιωτικός χώρος στάθμευσης στον οποίο δεν θα επιτρέπεται η είσοδος σε επισκέπτες, καθώς όλες οι θέσεις θα διατεθούν αποκλειστικά για αγορά από τους κατοίκους και τους ιδιοκτήτες / εργαζόμενους τόσο του συγκροτήματος, όσο και της γύρω περιοχής. Αυτό συνεπάγεται ότι οι τελικοί δικαιούχοι θα έχουν συγκεκριμένο αριθμό θέσεων και σε προκαθορισμένη θέση μέσα στο χώρο στάθμευσης.
Ο ρόλος της TREDIT:
– Πολεοδομική και κυκλοφοριακή θεώρηση της περιοχής και καταγραφή των χρήσεων γης.
– Kαταγραφή της σήμανσης, της κατάστασης του οδοστρώματος, των γεωμετρικών χαρακτηριστικών και κατευθύνσεων του οδικού δικτύου, των πεζοδρόμων, κ.λ.π. στην περιοχή επιρροής
– Διεξαγωγή μετρήσεων κυκλοφοριακού φόρτου σε κρίσιμους κόμβους της περιοχής επιρροής του χώρου στάθμευσης
– Προσδιορισμό των διαδρομών εισόδου – εξόδου από το σταθμό και εκτίμηση της αύξησης των φόρτων στην περιοχή από τη λειτουργία του
– Εξέταση της επίδρασης της αύξησης των κυκλοφοριακών φόρτων στην κυκλοφοριακή ικανότητα και στη στάθμη εξυπηρέτησης των κρίσιμων κόμβων της περιοχής επιρροής των σταθμών