Πελάτης / Χρήστης: ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΔΡΑΜΑΣ Α.Ε.
Έναρξη / Λήξη: Δεκέμβριος 2007 – Αύγουστος 2009
Περιγραφή:
Αντικείμενο του συγκεκριμένου έργου είναι η ανάπτυξη και λειτουργία ενός ενοποιημένου και πλήρους συστήματος ΤΗΛΕΜΑΤΙΚΉΣ – ΕΥΦΥΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ που θα παρέχει τα μέσα στο ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΔΡΑΜΑΣ για την συνολική και ενοποιημένη τηλεματική διαχείριση του συνόλου των λειτουργιών του συστήματος αστικών συγκοινωνιών κατά τα πρότυπα καλών πρακτικών σε αντίστοιχου μεγέθους πόλεις του Ευρωπαϊκού χώρου. Το σύστημα απαιτεί:
– Την εποπτεία, επιχειρησιακό έλεγχο και διαχείριση του στόλου οχημάτων
– Την συλλογή στοιχείων και παρακολούθηση των κινήσεων εισιτηρίων
– Την τήρηση δεδομένων που προέρχονται από την διαχείριση οχημάτων και την παρακολούθηση των εισιτηρίων και την στατιστική ανάλυση αυτών
– Την πληροφόρηση των επιβατών μέσα από κανάλια: διαδικτύου, SMS, τηλεφώνου (ivr), πινακίδων εντός του οχήματος και στις στάσεις, καθώς και μέσα από ηχητικές αναγγελίες
– Την εποπτεία και τον έλεγχο των ωραρίων οδηγών και λοιπών ανθρώπινων πόρων
– Την αυτοματοποίηση διαδικασιών έκδοσης εισιτηρίων εντός και εκτός λεωφορείων
– Τον πλήρη εξοπλισμό των λεωφορείων με συστήματα τεχνολογιών αιχμής με στόχο την βελτιστοποίηση των λειτουργιών δρομολογίων, έκδοσης εισιτηρίων και εξυπηρέτησης των επιβατών
Η υλοποίηση των παραπάνω θα έχει σαφή θετικό αντίκτυπο στην επιχειρησιακή λειτουργία όλων των επιμέρους τμημάτων του αστικού μεταφορικού συστήματος δημόσιων συγκοινωνιών. Μέσω της εφαρμογής διαχείρισης στόλου συγκεκριμένα ο οργανισμός έχει επιπλέον στα χέρια του ένα ισχυρό εργαλείο άμεσης αντιμετώπισης προβλημάτων, σχεδιασμού της συντήρησης του στόλου, και έγκαιρης αντιμετώπισης κρίσεων. Ο εκσυγ-χρονισμός της επιχείρησης αποτελεί και τον κύριο στόχο, καθώς είναι μονόδρομος για την βέλτιστη χρήση των διαθέσιμων πόρων, τον αυτοματισμό των διαδικασιών, τον ορθολογικό σχεδιασμό των μελλοντικών επιχειρηματικών κινήσεων και την διαχείριση των πελατειακών σχέσεων. Επιπλέον και σημαντικότερα η συλλογή και δυνατότητα ανάλυσης των συγκοινωνιακών δεδομένων (δεδομένα εισιτηρίων, και εκτέλεσης δρομολογίων) θα επιτρέψει στο ΑΣΤΙΚΟ ΚΤΕΛ ΔΡΑΜΑΣ όσο την μακρόχρονη βελτιστοποίηση του στρατηγικού συγκοινωνιακού σχεδιασμού όσο και την εύκολη υλοποίηση βραχυπρόθεσμων διορθωτικών ενεργειών. Επιπλέον το συλλεγόμενο συγκοινωνιακό περιεχόμενο αποτελεί την βάση για μια σειρά από υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας προς τον Επιβάτη που έχουν στόχο την βέλτιστη εξυπηρέτηση του, την προσέλκυση του στην χρήση δημόσιων συγκοινωνιών, ενώ δημιουργεί και προϋποθέσεις για μελλοντική εμπορική αξιοποίηση όπως έχει συμβεί και σε άλλες Ευρωπαϊκές πόλεις, όπως για παράδειγμα στο Τορίνο Ιταλίας.
Ο ρόλος της TREDIT:
– Υπηρεσίες Συμβούλου
– Ανάπτυξη Λογισμικού Ενημέρωσης Μέσω Διαδικτύου & εύρεσης βέλτιστης διαδρομής
– Εκπαίδευση