Πελάτης: ΕCC – ΓΔ Εκπαίδευση & Πολιτισμός
Διάρκεια: Δεκέμβριος 2002 – Δεκέμβριος 2005
Ένας από τους ταχέως αναπτυσσόμενους τομείς της οικονομίας είναι παροχή υπηρεσιών, οι οποίες δημιουργούν χιλιάδες θέσεις εργασίας στην Ευρώπη ετησίως. Σημαντικό τμήμα των θέσεων αυτών αφορά τις υπηρεσίες εξυπηρέτησης κοινού, όπως υπηρεσίες after sales, δημόσιες σχέσεις και κυρίως υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Το ποσοστό απασχόλησης των αναπήρων στον τομέα των υπηρεσιών είναι πολύ κάτω του μέσου όρου, λόγω διαφόρων δυσκολιών, όπως δυνατότητα προσέλευσης και προσβασιμότητα του χώρου εργασίας, έλλειψη των απαιτουμένων ικανοτήτων, μη επαρκής γνώση υπολογιστών, κ.λ.π.
Το έργο TELL-IT σκοπεύει να αναπτύξει ένα ευέλικτο και συνεχιζόμενο πρόγραμμα για την εκπαίδευση επί της εργασίας ατόμων με κινητικές ή/και αναπηρίες όρασης σε υπηρεσίες τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού. Ακόμη θα αναπτύξει ένα σύστημα τηλε-εργασίας μαζί με το αντίστοιχο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε τα άτομα με σοβαρές αναπηρίες να μπορούν να εργάζονται από το σπίτι τους.
Τα προϊόντα του έργου θα δοκιμασθούν σε τρεις τοποθεσίες της Ευρώπης, στο κέντρο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης εταιρείας κινητής τηλεφωνίας στην Ισπανία, σε εταιρεία πιστοποίησης γνώσης υπολογιστών στην Ελλάδα και σε κέντρο εκπαίδευσης αναπήρων στην Ιρλανδία. Επίσης, συμμετέχουν στο έργο εμπειρογνώμονες από το Βέλγιο και τη Μ. Βρετανία.
Το έργο θα έχει ως τελικό αποτέλεσμα τη συνεχή και σημαντική βελτίωση των επαγγελματικών δεξιοτήτων των αναπήρων σε θέματα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού, την εξοικείωσή τους με σύγχρονα εργαλεία και τη συνδιαλλαγή με το κοινό, και έτσι τη δυνατότητα αυτοί να εργασθούν σε θέσεις τηλεφωνικής εξυπηρέτησης κοινού.
Ο ρόλος της TREDIT:
– Ανάπτυξη λογισμικού πολυμέσων για την εκπαίδευση των αναπήρων