Μελέτη ανάπτυξης στρατηγικών και ολοκληρωμένων συστημάτων για τη μείωση της κυκλοφορικής συμφόρησης και την ανίχνευση συμβάντων στα οδικά δίκτυα – ODIN

Μελέτη ανάπτυξης στρατηγικών και ολοκληρωμένων συστημάτων για τη μείωση της κυκλοφορικής συμφόρησης και την ανίχνευση συμβάντων στα οδικά δίκτυα – ODIN

ODIN

Πελάτης: EEC, DGXIII (DRIVE Programme)

Διάρκεια: 1989 – 1991

Ο σκοπός αυτής της μελέτης ήταν η έρευνα της σκοπιμότητας και της δυνατότητας εφαρμογής άμεσου (on-line) κυκλοφοριακού ελέγχου, βασισμένου σε χρονικά πρότυπα Προέλευσης-Προορισμού.
Κύριος στόχος του έργου ήταν η ανάπτυξη ’έμπειρου’ συστήματος το οποίο με την ενσωμάτωση των κατάλληλων αλγορίθμων, θα είναι σε θέση να υπολογίζει μητρώα Προέλευσης-Προορισμού, με βάση τις κυκλοφοριακές μετρήσεις.
Με βάση την υπάρχουσα τεχνολογία, η κύρια ιδέα του έργου είναι η ακόλουθη:
Ο κατάλληλος αλγόριθμος υπολογισμού μητρώου Π-Π επιλέγεται και εφαρμόζεται στη βάση ενός πολύπλοκου ’έμπειρου’ συστήματος, το οποίο παίρνει ως κύρια δεδομένα εισόδου τους κυκλοφοριακούς φόρτους, οι οποίοι μετριούνται από ένα σύστημα αισθητήρων της κυκλοφορίας, τοποθετημένων στους κύριους κόμβους.
Με αυτόν τον τρόπο, τα πρότυπα μητρώα Π-Π μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιλογή της κατάλληλης πολιτικής κυκλοφοριακού ελέγχου, και τα συστήματα ελέγχου των φωτεινών σηματοδοτών μπορούν να τροποποιηθούν ανάλογα.

Ο ρόλος της TREDIT:
– ο κυκλοφοριακός έλεγχος με συνεχή σύνδεση
– ο υπολογισμός των μητρώων Π-Π
– τα ’έμπειρα’ συστήματα κυκλοφοριακού ελέγχου