Πελάτης: Δήμος Ωραιοκάστρου
Διάρκεια: Απρίλιος 1996
Η μελέτη ολοκληρώθηκε σε δύο Φάσεις που αντιστοιχούσαν: α) στην ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης και διαμόρφωση προκαταρκτικών προτάσεων (Α΄ Φάση), και β) στην τελική διαμόρφωση των προτάσεων (Β’ Φάση).
Αντικείμενο της Μελέτης ήταν η διατύπωση προτάσεων για πολεοδομικές παρεμβάσεις έτσι ώστε να ενοποιηθεί ο νέος με τον παλιό οικισμό σε συνδυασμό με τη διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου για την οργάνωση της κυκλοφορίας και στάθμευσης στο Δήμο Ωραιοκάστρου.
Η μελέτη ολοκληρώθηκε με τη διαμόρφωση των τελικών προτάσεων που οριστικοποιήθηκαν στη δεύτερη φάση και αφορούσαν τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του οδικού δικτύου (νέα ιεράρχηση, μονοδρομήσεις, βελτιώσεις των γεωμετρικών χαρακτηριστικών των κόμβων, κ.α.), τη βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας για πεζούς και οχήματα, καθώς και τη βελτίωση των συνθηκών στάθμευσης. Έγιναν τέλος προτάσεις για πολεοδομικές παρεμβάσεις έτσι ώστε να ενοποιηθεί ο νέος με τον παλιό οικισμό.
Ο ρόλος της TREDIT:
– Πραγματοποίηση πολεοδομικής θεώρησης της περιοχής και καταγραφή των χρήσεων γης, καταγραφή της σήμανσης, της κατάστασης του οδοστρώματος, των γεωμετρικών χαρακτηριστικών και κατευθύνσεων του οδικού δικτύου, των πεζοδρόμων, της υποδομής εξυπηρέτησης της κίνησης ατόμων με ειδικές ανάγκες
– Μετρήσεις κυκλοφοριακών φόρτων σε επιλεγμένους κόμβους του οδικού δικτύου και ανάλυσή τους
– Καταγραφή των στοιχείων του Συστήματος των Δημοσίων Συγκοινωνιών της προσφοράς θέσεων στάθμευσης παρά την οδό και εκτός οδού και έγινε υπολογισμός της ζήτησης θέσεων στάθμευσης.
– Καταγραφή ποιοτικών στοιχείων όπως οι απόψεις των μελών, των παρατηρητών και των εκπροσώπων του Δήμου και της Τεχνικής Υπηρεσίας