Κυκλοφοριακή θεώρηση της ευρύτερης περιοχής δυο προτεινόμενων σταθμών αυτοκίνητων α) στην οδό Γιαννιτσών & Μαντείων γωνία και β) επί της οδού Μοναστηρίου απέναντι από τον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ

Κυκλοφοριακή θεώρηση της ευρύτερης περιοχής δυο προτεινόμενων σταθμών αυτοκίνητων α) στην οδό Γιαννιτσών & Μαντείων γωνία και β) επί της οδού Μοναστηρίου απέναντι από τον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ

parking monastiriou

Πελάτης: Τεχνικό γραφείου Σαμαρά Κωνσταντίνου

Διάρκεια: Απρίλιος 2003 – Απρίλιος 2003

Η μελέτη είχε ως αντικείμενο την πολεοδομική και κυκλοφοριακή θεώρηση δύο υποψήφιων για κατασκευή υπόγειων χώρων στάθμευσης και πιο συγκεκριμένα:
α) σε Ο.Τ στη συμβολή των οδών Γιαννιτσών και Μαντείων του Δήμου Μενεμένης,
β) σε Ο.Τ επί της οδού Μοναστηρίου απέναντι από τον επιβατικό σταθμό του ΟΣΕ στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
Η μελέτη εκπονήθηκε σε μία και μοναδική Φάση με αντικείμενο:
• Τη γενική πολεοδομική θεώρηση της περιοχής επιρροής των σταθμών (πληθυσμός, υφιστάμενες και προβλεπό-μενες χρήσεις γης)
• Την καταγραφή της προσφοράς στάθμευσης παρά την οδό και εκτός οδού
• Την εκτίμηση της ζήτησης θέσεων στάθμευσης στην περιοχή επιρροής των σταθμών
• Τη διεξαγωγή μετρήσεων κυκλοφοριακού φόρτου σε κρίσιμους κόμβους της περιοχής επιρροής των σταθμών
• Τον προσδιορισμό των διαδρομών εισόδου εξόδου από τους σταθμούς και εκτίμηση της αύξησης των φόρτων από τη λειτουργία τους
• Την εξέταση της επίδρασης της αύξησης των κυκλοφοριακών φόρτων στην κυκλοφοριακή ικανότητα και στη στάθμη εξυπηρέτησης των κρίσιμων κόμβων της περιοχής επιρροής των σταθμών.

Ο ρόλος της TREDIT:
– Μετρήσεις κυκλοφοριακών φόρτων σε γειτονικούς κόμβους
– Καταγραφή στάθμευσης στην περιοχή επιρροής των δύο σταθμών
– Εκτίμηση των κυκλοφοριακών επιπτώσεων στους επηρεαζόμενους κόμβους του κάθε σταθμού για το διάστημα μετά τη λειτουργία τους