Αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης του Σ.ΕΜΠΟ./Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Αναβάθμιση του Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης του Σ.ΕΜΠΟ./Ο.Λ.Θ. Α.Ε.

Πελάτης / Χρήστης: Οργανισμός Λιμένος Θεσσαλονίκης
Έναρξη / Λήξη: Οκτώβριος 2010 – Νοέμβριος 2011, Αύγουστος 2013 – Οκτώβριος 2013, Μάρτιος 2015 – Μάιος 2015

Περιγραφή έργου:
Ο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνει επεκτάσεις του υφιστάμενου συστήματος διαχείρισης (Terminal Operating System) του Σ.ΕΜΠΟ/ΟΛΘ και τροποποιήσεις υπαρχόντων συστημάτων.

Συγκεκριμένα περιλαμβάνει:

1. Την κάλυψη ανάγκης Ταυτοποίησης χρηστών σε διαφορετικές εφαρμογές του ΟΠΣ: Θα υποστηριχθεί η δυνατότητα ταυτοποίησης του χειριστή του straddle carrier και του σημειωτή της Φ/Ε με χρήση Smart card (RFID) ή λύσεις όπως το Dallas Key και του αντίστοιχου αναγνώστη που θα συνδεθεί στον υπάρχων υπολογιστή που βρίσκεται σε κάθε straddle carrier (ή στο τερματικό του σημειωτή). Το σύστημα θα καταγράφει τον κωδικό της κάρτας (ή Dallas key), τον κωδικό του υπολογιστή από το οποίο έγινε η είσοδος στο σύστημα, την Ημερομηνία και ώρα εισόδου. Ταυτόχρονα θα μπορεί να παραμετροποιείται ο χρόνος παραμονής του χρήστη σε κατάσταση logged-in με βάση το χρόνο αποστολής της τελευταίας εντολής μετακίνησης Ε/Κ από το Σύστημα Διαχείρισης ή της τελευταίας χρήσης της εφαρμογής Φ/Ε.

2. Την ενσωμάτωση ελέγχων για υπέρβαρα Ε/Κ: Θα τροποποιηθεί η υφιστάμενη εφαρμογή παρακολούθησης της διαδικασίας φορτοεκφόρτωσης η οποία πλέον θα περιλαμβάνει και την δυνατότητα διεπαφής με το σύστημα υπέρβαρου όπως αυτό έχει υλοποιηθεί από τον ΟΛΘ/Σ.ΕΜΠΟ στις ΓΓ 1-4 ή χειρωνακτικής καταχώρησης βάρους και υπέρβαρου Ε/Κ κατά την ΦΕ. Με βάση τα παραπάνω στοιχεία που θα έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων του ΟΠΣ/Σ.ΕΜΠΟ, και εφόσον το συγκεκριμένο Ε/Κ είναι υπέρβαρο, θα μπορούν να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίοι έλεγχοι στην εφαρμογή των Διοικητικών εργασιών. Απαιτείται λοιπόν και η τροποποίηση της συγκεκριμένης εφαρμογής (Διοικητικών) ώστε να επιτρέπεται η εισαγωγή στοιχείων των απαραίτητων συνοδευτικών εγγράφων για υπέρβαρα καθώς και ο έλεγχός τους για την έκδοση αντίστοιχης άδειας.

3. Την τροποποίηση υπαρχόντων συστημάτων για την ενσωμάτωση νέας λειτουργικότητας σχετικά με:
– Αλλαγή της φοράς στοιβασίας των κενών Ε/Κ στο χώρο στοιβασίας με βάση και την αρίθμηση των θέσεων.
– Δυνατότητα διαχείρισης των αιτημάτων μεταφοράς των Ε/Κ προς κτηνιάτρους και επιστροφή στον χώρο στοιβασίας.

4. Την τροποποίηση της διεπαφής με το σύστημα SAP με την εισαγωγή επιπλέον πεδίων για κάλυψη λογιστικών αναγκών.

Ρόλος της TREDIT
– Διαχείριση έργου
– Ανάπτυξη και έλεγχος συστημάτων
– Εγκατάσταση συστήματος