Εφαρμογές ελέγχου πρόσβασης, έκδοσης εισιτηρίων και πελατειακής πίστης για την αθλητική βιομηχανία με χρήση πλατφόρμας έξυπνων καρτών – ACTIONS

Εφαρμογές ελέγχου πρόσβασης, έκδοσης εισιτηρίων και πελατειακής πίστης για την αθλητική βιομηχανία με χρήση πλατφόρμας έξυπνων καρτών – ACTIONS

actions

Πελάτης: Γενική Γραμματεία Έρευνας & Τεχνολογίας

Διάρκεια: Σεπτέμβριος 2003 -Αύγουστος 2004

Στόχος του έργου Actions αποτελεί η υλοποίηση ενός ευρέως, «ανοιχτού» συστήματος έξυπνων καρτών στην Βιομηχανία αθλητικών γεγονότων, με σκοπό την επιτυχή πιλοτική εφαρμογή του κάτω από πραγματικές συνθήκες λειτουργίας. Για το λόγο αυτό το έργο έχει προδιαγράψει μια περιεκτική μεθοδολογία που θα καλύπτει όλα τα τεχνικά και εμπορικά θέματα. Απώτερος σκοπός του έργου είναι η κατασκευή μίας κεντρική πλατφόρμας υπηρεσιών έξυπνων καρτών που ενσωματώνει τις ακόλουθες εφαρμογές:
– Έλεγχος πρόσβασης
– Έκδοση / Διαχείριση εισιτηρίων
– Μάρκετιγκ.
Στα πλαίσια αυτά το έργο Actions προτείνει μια Τεχνολογική και Εμπορική λύση η οποία σκοπεύει στην ικανοποίηση των προσδοκιών των εμπλεκομένων με το αθλητικό θέαμα φορέων όπως την κυβέρνηση, τα διάφορα αθλητικά σωματεία και τους θεατές. Η λύση αυτή καλύπτει θέματα που σχετίζονται με την υλοποίηση και ενσωμάτωση στο τελικό σύστημα, λειτουργιών συνυφασμένων με τον έλεγχο της πρόσβασης στους αθλητικούς χώρους, την έκδοση και διάθεση εισιτηρίων και μάρκετινγκ.
Συγκεκριμένα το έργο Actions αποσκοπεί στα ακόλουθα:
– Στην ανάπτυξη μίας ανοικτής πλατφόρμας διαχείρισης λειτουργιών που σχετίζονται με την ασφαλή ταυτοποίηση και τον έλεγχο και τον έλεγχο της πρόσβασης, την διαχείριση των εισιτηρίων καθώς και των εφαρμογών μάρκετινγκ.
– Στην υλοποίηση εφαρμογών με βάση τις Έξυπνες κάρτες (smart cards) μέσω των οποίων ο θεατής θα έχει τη δυνατότητα της πρόσβασης σε αγορά και χρήση εισιτηρίων καθώς και εισόδου στο γήπεδο.
– Στην ανάπτυξη κόμβου (portal) με σκοπό την πληροφόρηση του θεατή για διάφορες εκδηλώσεις, την κράτηση θέσεων στις κερκίδες και την πληροφόρηση σε θέματα στενά συνδεδεμένα με το εμπόριο (όπως πληροφορίες για την κατάσταση του προγράμματος πελατειακής πίστης που συμμετέχει)
– Στην ανάπτυξη μίας καινοτόμου τεχνικής λύσης μέσα σε ένα πολύ καλά μελετημένο πλαίσιο εμπορικών δραστηριοτήτων, όπου οι ρόλοι καθώς και οι λειτουργίες των επιμέρους μελών είναι πλήρως ορισμένες, οι λειτουργίες μάρκετινγκ έχουν περιγραφεί, αναλυθεί και αξιολογηθεί.

Ο ρόλος της TREDIT:
– Προσδιορισμός των τελικών ομάδων χρηστών
– Κατανόηση των απαιτήσεων των τελικών χρηστών και άλλων επιχειρηματικών κατηγοριών
– Προσδιορισμός του Νομικού πλαισίου και της προστασίας των προσωπικών δεδομένων
– Σχεδιασμός και Ανάπτυξη μίας λογισμικής μονάδας διαχείρισης εισιτηρίων που θα ενσωματωθεί στο σύστημα Actions