Εκπόνηση Πλήρους Αρχιτεκτονικής, Στατικής και Ηλεκτρομηχανολογικής μελέτης και Λοιπών Μελετών Νέου Κτιριακού Συγκροτήματος Αμαξοστασίου Ηλεκτροκινήτων Λεωφορείων στην περιοχή Ρουφ (Ελαιώνας) Αττικής – ΗΛΠΑΠ

Εκπόνηση Πλήρους Αρχιτεκτονικής, Στατικής και Ηλεκτρομηχανολογικής μελέτης και Λοιπών Μελετών Νέου Κτιριακού Συγκροτήματος Αμαξοστασίου Ηλεκτροκινήτων Λεωφορείων στην περιοχή Ρουφ (Ελαιώνας) Αττικής – ΗΛΠΑΠ

ilpapΠελάτης: ΑΔΚ-Σύμβουλοι Μηχανικοί

Διάρκεια: Μάρτιος 2000 – Φεβρουάριος 2002

Το έργο αφορά στην Αρχιτεκτονική, Στατική και Ηλεκτρομηχανολογική Μελέτη νέου κτιριακού συγκροτήματος του οργανισμού ΗΛΠΑΠ Α.Ε στην περιοχή Ρουφ (Ελαιώνας) Αττικής.
Σκοπός της κατασκευής του έργου είναι η εξυπηρέτηση της στάθμευσης, επισκευής και συντήρησης ηλεκτροκίνητων λεωφορείων (τρόλλεϋ) εντός του κτιριακού συγκροτήματος αλλά και στον περιβάλλοντα χώρο όπως επίσης και η εξυπηρέτηση διοικητικών λειτουργιών εντός του κτιριακού συγκροτήματος.
Η μελέτη συγκοινωνιακών έργων κατέχει βασικό ρόλο στη διαμόρφωση της τελικής πρότασης η οποία θα εξασφαλίσει τη βέλτιστη εξυπηρέτηση όλων των λειτουργιών. Η εν λόγω μελέτη έχει σκοπό να εξασφαλίσει: τη μέγιστη δυνατή προσφορά θέσεων στάθμευσης για τα τρόλλεϋ, τη δημιουργία και απρόσκοπτη λειτουργία ζωνών καθαρισμού, συντήρησης, επισκευής, βαφής των οχημάτων και γενικά υψηλό επίπεδο λειτουργικότητας και κυκλοφοριακής εξυπηρέτησης των οχημάτων τόσο στον εσωτερικό χώρο του αμαξοστασίου όσο και στον περιβάλλοντα υπαίθριο χώρο.

Ο ρόλος της TREDIT:
Σχεδιασμός τερματικού σταθμού – αμαξοστασίου ηλεκτροκίνητων οχημάτων:
– Διάταξη θέσεων στάθμευσης εντός αμαξοστασίου
– Μελέτη συγκοινωνιακών έργων εντός του χώρου επισκευής και στάθμευσης
– Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις πρόσβασης και κίνησης οχημάτων